
Wie ik ben
Ik ben Marian, 47 jaar, en woon samen met mijn man en 2 kinderen in Emmeloord, waar ik ook geboren en getogen ben.
Na het behalen van mijn MEAO diploma, heb ik gewerkt als allround administratief medewerkster bij een groot productiebedrijf. Een van mijn taken was destijds het organiseren van evenementen. Iets waar ik veel energie van kreeg. Ik besloot dan ook dat het na tien jaar tijd was voor iets anders en om mijn eigen feestje te vieren;) Ik zegde mijn baan op en in 2007 begon mijn avontuur als zelfstandig onderneemster.
Na 2 jaar "Feesje de Kinderwinkel" kreeg ik de kans om deze winkel uit te breiden met kinderkleding. Ik verhuisde naar de Korte Achterzijde en heb daar mijn eigen kinderkledingwinkel "LEF" met veel liefde en plezier gerund. Ik hield van de veelzijdigheid, de sociale contacten en het zelfstandigen-bestaan.
Dat het leven van een ondernemer (en in ons gezin voor een lange tijd zelfs 2 ondernemers) echter niet altijd over rozen gaat, heb ik ook ervaren. Als zelfstandige moet je veel ballen omhoog houden, en doordat tijden en omstandigheden snel kunnen veranderen, komt er soms veel op je bordje. Werk en privé liepen dan ook vaak door elkaar heen, en door verschillende gebeurtenissen kon ik niet altijd al mijn werkzaamheden meer met volle energie uitvoeren. Daarbij ontgroeiden mijn kinderen de winkel, en merkte ik dat ik daardoor de affiniteit met "LEF" een beetje kwijt raakte.
Mijn winkel heeft vanaf 2021 dan ook een nieuwe eigenaresse, en ik ben mijn hartje achter na gegaan:) Met mijn passie voor back-office werkzaamheden, ondersteun ik nu andere ondernemers die, net als ik destijds, uit balans zijn. Dit doe ik als Virtual Assistant (ook wel persoonlijk assistent) waarbij ik taken overneem waar zij niet aan toe komen, of die ze minder leuk vinden, en ik wel:) Zo houden we allebei tijd en energie over!
Omdat ik mij op persoonlijk gebied verder wilde ontwikkelen, en mijn ervaringen en leermomenten op een professionele wijze wilde inzetten, heb ik de opleiding "Budgetcoach" gevolgd. Ik help en begeleid mensen met geldzorgen zodat zij weer in een gezonde financiële balans komen.
Een paar van mijn karaktereigenschappen? Ik ben sociaal en enthousiast, voel me betrokken, verantwoordelijk en ben betrouwbaar. Als VA moet je uiteraard flexibel zijn, en dat ben ik dan ook;)
Ik heb een dienstverlenend karakter en ben gemakkelijk in omgang met mensen. Leergierig als ik ben, pak ik werkzaamheden snel op. Ik ben ondernemend, hou van organiseren en denk in oplossingen. Omdat ik voldoening krijg aan het meebouwen van jouw groei en succes, voel ik me ook verantwoordelijk om mijn werk goed, snel en efficiënt uit te voeren.
Ik doe dat het liefst in een dynamische omgeving waar een informele sfeer heerst.
