Virtual Assistant

 

hulp bij administratie

Met ruim 16 jaar ervaring als zelfstandig ondernemer, begrijp ik als geen ander de vele verantwoordelijkheden die bij het ondernemerschap komen kijken, zoals administratie, communicatie, (budget)planning en online aanwezigheid.

 

Echter, laten we eerlijk zijn, sommige van deze werkzaamheden kunnen aanvoelen als rompslomp en ze kunnen veel kostbare tijd en energie in beslag nemen. Misschien stel je ze uit vanwege tijdgebrek of blijven ze liggen omdat je er gewoonweg geen kaas van hebt gegeten. Hoe fijn is het dan, dat je deze klussen kunt uitbesteden?

 

Als Virtual Assistant help ik ZZP'ers en eenmanszaken met deze taken. Mijn focus ligt op het efficiënt uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden op het gebied van websites, social media en allround administratie. Zo kun jij je weer richten op de kern van je bedrijf, en heb je geen omkijken meer naar werkzaamheden die je minder liggen. Daarnaast sta ik paraat om met je mee te denken en ervoor te zorgen dat alles achter de schermen op rolletjes verloopt.


Wat doet een Virtual Assistant (VA) nou precies? 

  • Neemt taken uit handen, zodat ondernemers zich kunnen richten op andere taken in hun bedrijf.
  • Bezit kennis die ondernemers niet hebben
  • Heeft geen eigen werkplek nodig, tenzij die beschikbaar is.
  • Je zit niet vast aan een Virtual Assistant, dus is er geen financieel risico als er geen werk meer is.
  • Biedt meer structuur en overzicht in de onderneming.
  • Een VA zorgt ervoor dat werkzaamheden ook daadwerkelijk uitgevoerd worden, iedere week volgens afspraak.
  • Kan al vanaf een paar uur per week werk voor je verrichten. Perfect als je werk hebt liggen, maar niet genoeg om daar iemand voor aan te nemen.

 

Een Virtual Assistant neemt dus werkzaamheden van jou over waar jij geen zin en tijd voor hebt, maar die wel bij het runnen van een onderneming horen. Dit kunnen uiteenlopende taken zijn, zoals het versturen van offertes, het bijhouden van je boekhouding, het onderhoud van je social media enz. Iedere Virtual Assistant heeft zijn of haar eigen expertises. 

 


Waarmee kan ik jou helpen?

 

 

Mijn expertise ligt op het gebied van (online) marketing, allround administratieve werkzaamheden en organisatie. De taken die ik voor je kan uitvoeren zijn o.a:

 

Van het creëren en beheren van mooie websites met SEO-vriendelijke teksten tot het ontwerpen van logo's, folders en visitekaartjes.

Ik neem graag het ontwerpen en plaatsen van content op social media van jou over. Uiteraard met boeiende teksten en pakkende hashtags.

Van het beheren van jouw mailbox, facturatie, BTW-aangifte, CRM-systemen tot debiteurenbeheer, ik neem deze taken uit handen. 

 

Ik bied ook uitgebreide ondersteuning bij het organiseren van evenementen en zakelijke bijeenkomsten


Bespaar tijd en geld

 

Of het nu gaat om taken die zijn blijven liggen of werk dat slechts enkele uren per week vergt, ik ben beschikbaar om te helpen, zowel vanuit mijn eigen werkplek als op locatie bij jou op kantoor. Als ZZP'er werk ik op eigen risico, zonder ingewikkelde contracten. Geen werk betekent geen kosten, dus je betaalt alleen voor de ondersteuning die je nodig hebt.

Met ervaring in diverse organisaties en functies ben ik bedreven in het efficiënt gebruik van computers en diverse (boekhoud)programma's.

Ik sta klaar om jouw bedrijf te ondersteunen, zodat jij je kunt concentreren op wat écht telt. Wil je werk uitbesteden? Laat het me weten, en ontdek hoe ik je kan helpen!

Heb je behoefte aan andere werkzaamheden? Neem dan ook zeker contact met me op. Ik werk samen met andere VA's en wellicht hebben zij de expertise die jij zoekt. Ben je juist op zoek naar uitgebreidere hulp?

Dan is de complete bedrijfsondersteuning die ik samen met Nancy en Wendy Snabel aanbied wellicht iets voor jou!

 


Tarieven

 

wat kost een virtual assistant

 

Heb je andere vragen of specifieke wensen? Neem contact op voor de mogelijkheden.

Bovenstaande tarieven zijn exclusief 21% BTW en reiskosten. Buiten Emmeloord is het reiskostentarief € 0,23 per kilometer.

 


Klantervaringen

 

Suplacon B.V.

"Marian heeft onze Debiteurenbeheer ondersteunt bij ons op kantoor. Marian heeft een tomeloze energie wat aanstekelijk is op de afdeling. Daarnaast heeft zij haar dienst professioneel en correct uitgevoerd.

Marian is duidelijk in haar verwachting en afspraken. Zij is haar afspraken zeker nagekomen. 

We zijn tevreden over de samenwerking en twijfelen niet om wederom gebruik te maken van haar diensten."

Willeke Spekschate training & coaching

"Marian is hulpvaardig en fexibel. Ze werkt praktisch en snel. Zodra de opdracht duidelijk is, gaat ze aan de slag. Bij tussentijdse tegenslagen staat ze voor je klaar. Mijn website is voor mij iets wat ik graag uitstel en waar ik weinig vreugde uithaal. Met de hulp van Marian was het gezellig en ging de vertaling makkelijk."

"Canva, een handtekening onder een email, logo's bewerken en een website maken. Zaken waar ik minder mee heb, en die ik daarom ook graag wilde uitbesteden. Marian heeft dit allemaal snel voor mij opgepakt. Het contact was laagdrempelig, en ze heeft ook goed meegedacht. Ik ben blij met het resultaat!"

Tree2Art

"Hoewel wij al sinds 2020 actief zijn, hadden we nog geen logo en website.

Marian heeft snel op onze vraag kunnen inspelen, en binnen no time hadden wij een logo en website waar we heel tevreden mee zijn

Order and More

Ik had zelf nog geen website en logo. Marian heeft dit voor mij opgepakt in een heel kort tijdsbestek. 

Ik ben blij met het resultaat!

We hebben Marian gevraagd om ons nieuwe WMS systeem in te richten en bij te houden. Daarnaast houdt ze zich bezig met online marketing zoals onze website en social media kanalen. Marian is een fijne collega en past goed binnen ons team.